Młodzi uczestnicy zajęć podnoszą swoje kompetencje w zakresie aktywizacji społecznej i zawodowej, poszerzają wiedzę ogólną i specjalistyczną oraz rozwijają zainteresowania. Koordynatorem zajęć ze strony szkoły jest nauczycielka języka angielskiego pani Renata Mikołajewicz-Gołąb.
Podczas zajęć z grafiki wektorowej z wykorzystaniem Adobe Ilustrator i grafiki rastowej młodzież zajmowała się tworzeniem modeli graficznych w formacie wektorowym, tworzeniem logotypów i grafik do reklamy oraz tworzeniem materiałów do gazet i mediów społecznościowych.
Warsztaty kreacji artystycznej w fotografii dotyczyły współczesnej zawodowej i artystycznej fotografia cyfrowej, fotografii analogowej oraz sztuki wizualnych kreacji w fotografii. W ramach realizowanego projektu każdy z uczestników otrzymał certyfikat.
Następne multimedialne zajęcia dla młodzieży wykorzystujące użycie aplikacji mobilnej VR - geografia i geometria przestrzenna, odbędą się już w lutym i marcu 2020.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: Społeczne i technologiczne kompetencje ucznia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.